Ako Slido strojnásobilo svoje registrácie vďaka vysoko-cieleným Google kampaniam

Slido nám, marketingovej agentúre Tomatoes.sk, zveril svoj výkonnostný marketing. Zistite, ako sa nám podarilo dosiahnuť pozoruhodné výsledky. 

Vďaka strategickému úsiliu sme zvýšili konverzie o 411 % bez toho, aby bola znížená efektivita nákladov. 

Táto spolupráca viedla k 234% nárastu konverzného pomeru, čo pripravilo pôdu pre úspešnú expanziu Slido na nové trhy. 

Slido je interaktívny nástroj, ktorý umožňuje zapojiť publikum počas meetingov, prezentácií či konferencií. Účastníci môžu jednoducho klásť otázky, hlasovať a zdieľať svoje názory v reálnom čase. Je to skvelý spôsob, ako udržať diskusie živé a zapojiť každého do diania.

Nezáleží na tom, či ste odborník na internú komunikáciu alebo školiteľ alebo tímlíder. Slido je ideálna platforma na podporu otvorenej konverzácie pri akomkoľvek type stretnutia, vrátane veľkých konferencií.

 

Globálne marketingové výsledky

  • +411 % Konverzie registrácií
  • +234 % Konvezný pomer
  • -30 % CPA (Cena za akvizíciu)

 

Marketingové výsledky: USA

  • +166 % Konverzie registrácií
  • +180 % Konverzný pomer
  • -16 % CPA (Cena za akvizíciu)

 

Ako to celé začalo?

Naša spolupráca so Slido vznikla v júli 2019, kedy sme prevzali kontrolu nad ich výkonnostným marketingom. V tejto case study porovnávame 2 obdobia: 

  • 1.3. 2019 až 30.6. 2016 (4 mesiace pred našim začiatkom)
  • 1.3. 2020 až 30.6. 2020 (Medziročné porovnanie)

Tomáš Tencer, CMO pre Slido, povedal: „Pred časom sme si uvedomili, že by sme mali investovať do reklamy. Ako startup musíme byť veľmi nápadití. Chceli sme mať jednu centralizovanú digitálnu mediálnu agentúru s overenými skúsenosťami v segmente B2B na rôznych trhoch. Tomatoes.sk toto všetko spĺňajú, keďže figurujú vo viacerých krajinách po celom svete – Austrália, Singapur, Spojené arabské emiráty, Európa a USA.“

 

Ako sme dosiahli výsledky? 

Keď sme začali, Slido inzerovalo len v dvoch krajinách – Spojené kráľovstvo a USA. Zaviedli sme používanie nových marketingových stratégií, aby sme zvýšili návštevnosť webovej stránky Slido. 

Úspešne sa nám podarilo zvýšiť počet konverzií o 411 %. Takýto nárast zvyčajne vedie k zvýšeniu nákladov na akvizíciu, to sa v tomto prípade nestalo. Taktiež sa nám podarilo optimalizovať a znížiť CPA (cena za akvizíciu) o 30 %. 

 

Keďže naším primárnym cieľom bol výkon, museli sme na webovú stránku prilákať nielen viac návštevníkov, ale aj udržať alebo zvýšiť kvalitu návštevnosti. 

A to sa nám podarilo! Dôkazom toho je zvýšenie konverzného pomeru až o 234 %. 

 

Tieto výsledky sú základom pre ďalšiu expanziu na nové trhy, na ktorých inzerujeme:

 

 

 


Tomatoes.sk nám pomohli zvýšiť počet registrácií, leadov a predajov. Optimalizovali návratnosť výdavkov na reklamu neustálou optimalizáciou našich reklám, cielení a rozpočtov v rôznych webových sieťach. Stali sa naším dôveryhodným partnerom.

  • Tomáš Tencer, CMO Slido

 

Povedali o nás

Ako funguje
spolupráca

  1. 1vyplňte formulár
  2. 2do 24 hodín sa vám ozveme
  3. 3dohodneme si stretnutie či videokonferenciu
  4. 4prejdeme si doterajšie aktivity
  5. 5stanovíme ciele a navrhneme spôsob spolupráce
  6. 6začneme merať, makať a dodávať výkon

Napíšte nám

Nechajte nám správu a my sa vám ozveme